Wspomnień garść

Dziś naszło mnie, żeby poprzeglądać stare fotki aniołów i moich prac, ale niestety stacjonarny komputer na którym jest większość fotek odmówił posłuszeństwa ,wiec jedyne co mogę wampokazać to aniołeczki z albumu Web Picasa
No to zaczynamy moi ulubieńcy
"fotograf"
prezent urodzinowy dla dziewczynki 
która pasjonuje się fotografią
pozdrawiam  właścicielkę




 "w ogrodzie na huśtawce"
to specjalny anioł dla mamy mojej znajomej z forum n.o.
Pati pozdrawiam





A to było dawno wiec i fotografia w starym stylu ;)
" młoda para " dla Justyny 

A na koniec moje kwiatowe obrazy
oj jak ja dawno nie siedziałam nad tymi cudami



Pozdrawiam cieplutko i życzę wam kochani miłego dnia !!!

6 komentarzy:

madamegreen pisze...

I tym razem jestem zachwycona aniołami ;)

Mała Czarna pisze...

piękne te aniołki !

zapraszam Cię na mega łatwy konkurs :) do wygrania modny kombinezon :)
http://malaczarnablogg.blogspot.com/2012/09/konkurs-pozegnanie-lata.html

pozdrawiam serdecznie :)

bestofmadeinitalypopolsku pisze...

Sliczne te WSZYSTKIE Twoje cudenka: solne Aniolki i szydelkowe rozmaitosci. Jestes kopalnia pomyslow! Podziwiam cierpliwosc (ktorej mi niestety brakuje) i czekam na zdjecia nowych Aniolkow. Kiedy je pokaze mojej Marysi zameczy mnie zanim nie usiadziemy razem do ich powielania. Zapraszam na moj blog i jeszcze raz GRATULACJE!

Gwasyneidr pisze...

Zapraszam u mnie KONKURS (:
Zapraszam u mnie KONKURS (:

MirkaC pisze...

dziękuję :) a pro po Twojego bloga Jest cudowny dziękuje za zaproszenie.

luiza pisze...

Kiedyś namiętnie suszyłam kwiatki, by robić takie obrazki w pamiętniczku - upychałam je (kwiatki, nie obrazki) gdzie mogłam - teraz z co piątej książki wypadają mi jakieś chabzie :)) Podziwiam za lepianki, ja straciłam zapał po dwóch maszkaronach...

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze :)